Wednesday 13 July 2011

PELANCARAN PROGRAM NILAM 2011 SK JALAN PEGAWAI

Program setiap tahun diadakan bertujuan untuk menarik minat murid untuk membaca. Dalam program ini, pelbagai hadiah disediakan . Hadiah utama adalah sebuah basikal yang akan diberikan kepada Tokoh Nilam.



5 comments:

  1. Amalan membaca adalah amalan yang baik ditanam dalam diri setiap manusia. Seseorang yang membaca akan tinggi martabatnya.

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada Cikgu Zam kerana berjaya melaksanakan Program Nilam dengan jayanya. Program Nilam dapat meninggalkan kesan yang positif terhadap diri murid-murid, kerana dapat memupuk minat membaca dan meningkatkan ilmu pengetahuan.

    ReplyDelete
  3. Program Nilam memang banyak mendatangkan kebaikan kepada murid. Namun jika guru tidak mengambil berat dan membiarkan murid membaca tanpa merekodkannya,program ini pasti tidak akan berjaya seperti yang dikehendaki.

    ReplyDelete
  4. Anak kecil perlu didedahkan dengan budaya membaca sejak awal lagi untuk menambah ilmu pengetahuan kepada diri mereka . Program Nilam adalah salah satu cara untuk menerapkan budaya membaca dikalangan anak-anak kita ini. Tahniah cikgu kerana dapat melaksanakan Program Nilam ini..
    P/S: salam cikgu zam..macam pernah tengok je gadget banner kat bawah blog ni. Sy yg design banner tu..ada copyright reserve tu

    ReplyDelete
  5. Terima kasih kepada rakan-rakan yang memberi komen di atas.. Sememangnya ilmu itu perlu dituntut .. Bermulanya ilmu itu adalah daripada pembacaan...Jd tuntutlah ilmu dimana jua kita berada..

    Cikgu Zaharina :: Tak salah kan kalau kita ambik yang elokkk ... bukan copyright reserve.. tp orang kt cedok.. hahahahha...thanks

    ReplyDelete